czwartek, stycznia 02, 2014

Restauracja i Pensjonat REWA 

 w nadmorskiej miejscowości REWA powiat Puck.

... i Ja tam byłem miód i wino piłem...



























Szampańska zabawa  S Y L W E S T R O W A
  
                          2013 / 2014    Rok 


Tradycyjnie, od wielu lat Właściciele Pensjonatu Rewa Bożena i Jerzy Olszewski zaprosili na piękną imprezę Sylwestrową do prowadzonego przez siebie PENSJONATU    

Jeszcze przed zabawą postanowiłem zapoznać się z lokalem i sami popatrzcie co tam zastałem:


Część hotelowa


Nad całością czuwała fantastycznie miła obsługa oczywiście pod czułym okiem właściciela




Do tańca skocznie przygrywał  Czaro - Band 

W kuchni fantastyczne dania przygotowywał zaspół kucharzy pod wodzą Wojciecha Korbickiego, który niestety ukrył się przed obiektywem mojego aparatu.

A oto fotograficzny skrót owej   S Z A M P A Ń S K I E J   zabawy






a co tam zastałem to Wam pokazałem         Z A P R A S Z A M Y 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz